۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار مدارس » مدارس
  • شناسه : 6360
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
  • 347 بازدید
  • ارسال توسط :
دیدار با خانواده معزز شهید مدافع حرم حسین محرابی_دبیرستان دخترانه دوره دوم واحد۲_مشهد

دیدار با خانواده معزز شهید مدافع حرم حسین محرابی_دبیرستان دخترانه دوره دوم واحد۲_مشهد

شهید سرافراز مدافع حرم حسین محرابی: هر خانمی که چادر به سر کند و عفت ورزد و هر جوانی که نماز اول وقت را در حد توان شروع کند ، اگر دستم برسد سفارشش را به مولایم امام حسین علیه السلام خواهم کرد و او را دعا می کنم ، باشد تا مورد لطف و رحمت حق تعالی قرار گیرد.

امروز میهمان منزلی بودیم که حاج قاسم عزیز در روز عرفه میهمان این منزل بود…
امروز همسر شهید محرابی برایمان از مهربانی و اخلاص حاج قاسم گفت…
امروز یاد حاج قاسم و داغ حاج قاسم دوباره بغض هایمان را در هم فشرد …
امروز دست نوشته ی حاج قاسم تسلای دل داغدارمان بود…

در راستای فعالیت های اجرایی هفتمین یادواره یاران شیدایی و اهداف متعالی درس تفکر و سواد رسانه ای، امروز چهارشنبه ۲ بهمن ماه ۱۳۹۸، همزمان با ایام فاطمیه، دانش آموزان کلاس ۲۰۲ به منزل شهید مدافع حرم حسین محرابی رفتند و پای صحبت های دلنشین همسر بزرگوار این شهید عزیز نشستند.

همسر بزرگوار شهید محرابی از خاطرات دیدار با مقام عظمای ولایت امام خامنه ای مد ظله العالی و شهید حاج قاسم سلیمانی برایمان گفتند ، از اینکه حاج قاسم همچون پدری مهربان دست نوازش بر سر فرزندان شهدای مدافع حرم می کشیدند، از اینکه با شهادت حاج قاسم دوباره فرزندانشان داغدار شدند و غم از دست دادن حاج قاسم برای آنها بسیار سخت تر است. همسر بزرگوار شهید، وصیت نامه شهید حسین محرابی را قرائت نمودند و دانش آموزان عزیزمان را به نماز اول وقت و رعایت عفت و حجاب دعوت نمودند.
در این دیدار رزق معنوی زیبایی نصیب دختران عزیزمان شد و آن هم دست نوشته ی شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی در تاریخ ۲۰ مرداد ماه ۱۳۹۸ همزمان با روز عرفه برای فرزندان شهید محرابی بود. تعدادی از دانش آموزان عزیزمان از این دیدار تصویربرداری انجام دادند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.