۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » دبيرخانه
  • شناسه : 1415
  • ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
  • 195 بازدید
  • ارسال توسط :
عهد و پیمان با شهدا در دیدار و تقدیر از خانواده معزز ایشان

عهد و پیمان با شهدا در دیدار و تقدیر از خانواده معزز ایشان

رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (دامت برکاته) : همه شهیدان عزیزند ، در همه زمان ها شهید ذی قیمت است ، اما بعضی از شهیدان عزیزترند . شهیدان عزیزتر چه کسانی هستند ؟ آن کسانی که در مقاطع حساس به داد اسلام رسیدند و خودشان را فدا کردند . تقدیر و تشکر از خانواده […]

رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (دامت برکاته) : همه شهیدان عزیزند ، در همه زمان ها شهید ذی قیمت است ، اما بعضی از شهیدان عزیزترند . شهیدان عزیزتر چه کسانی هستند ؟ آن کسانی که در مقاطع حساس به داد اسلام رسیدند و خودشان را فدا کردند .

IMG_1355

تقدیر و تشکر از خانواده معزز شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهیدان مدافع حرم و جانبازان بزرگوار در سالروز بزرگداشت شهدا و همزمان با ایام شهادت بزرگ بانوی دو عالم صدیقه کبری زهرا اطهر (س)

در سالروز بزرگداشت شهدا و در شب شهادت شافع روز جزا فاطمه زهرا (س) ، دبیرخانه سومین یادواره یاران شیدایی میزبان وجود ارزشمند خانواده شهدای گرانقدر و خانواده معزز شهیدان مدافع حرم (مجتبی و مصطفی بختی) و خانواده جانبازان عزیز بود و از بیانات ارزشمند و موثر مادر بزرگوار شهیدان بختی کسب فیض کرده و فضای محفل و مجلس با نام و یاد شهدا معطر و نورانی گردید .

امید آنکه شهدا از ما راضی باشند و شافع ما در روز نیاز .

0306

5640

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.