۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » دبيرخانه
  • شناسه : 1577
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۸:۲۳
  • 191 بازدید
  • ارسال توسط :
شور و اشتیاق حضور در مراسم اختتامیه

شور و اشتیاق حضور در مراسم اختتامیه

باز هم به رسم همیشه یادواره یاران شیدایی تذکر و یادآور پند و عبرت هایی از زندگی مردانی از تبار خورشید ، مسافرانی از قبیله عشق و جمعی از افلاکیان خاک که چند صباحی را درکنار ما زیستند. در مراسم اختتامیه سومین یادواره یاران شیدایی میزبان قدوم مادران و پدران و همسرانی بودیم که بدرقه […]

باز هم به رسم همیشه یادواره یاران شیدایی تذکر و یادآور پند و عبرت هایی از زندگی مردانی از تبار خورشید ، مسافرانی از قبیله عشق و جمعی از افلاکیان خاک که چند صباحی را درکنار ما زیستند.

IMG_1866

در مراسم اختتامیه سومین یادواره یاران شیدایی میزبان قدوم مادران و پدران و همسرانی بودیم که بدرقه کننده ی مسافران الهی بودند و پیغام رسان رسالت آن ها و میزبان یادگارانی از آن سال های حماسه و قیام که خود شهدا زنده اند و حامی ولایت و مدافع خون شهدا (جانبازان عزیز) و میزبان دانش آموزانی بودیم که پیرو خون شهدا و عامل به وصیتشان هستند و شاهد حضور مدیران ، معاونین و همکاران عزیزی بودیم که به حق ، تمام وجود ، خادمین شهدا هستند.

از حضور تمامی این عزیزان ، خانواده معزز شهدا ، جانبازان ، اولیای گرامی ، امامان جماعت مدارس ، مدیران و مربیان پرورشی کلیه مدارس شرکت کننده مشهد و شهرستان ها ، دانش آموزان عزیز و منتخبین سومین یادواره یاران شیدایی کمال تشکر را داشته و توفیقات روز افزون ایشان را از درگاه باری تعالی مسئلت داریم.

IMG_2039

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.