۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » news » دبيرخانه » دوره دوم دخترانه » مدارس
  • شناسه : 2844
  • ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۸
  • 190 بازدید
  • ارسال توسط :
گرامیداشت یاد شهید مدافع حرم، شهید حججی

گرامیداشت یاد شهید مدافع حرم، شهید حججی

به رسم ادب شهید آورده اند… در روز مشهد الرضا علیه السلام، شهر امام مهربانی ها؛ حضرت ثامن الحجج علیه السلام میزبان یک شهید عاشورایی دیگر است. میزبان یک مسافر بهشتی… حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام آغوش گشوده تا شهیدی را که حجتی است بر ما غافلان و جاماندگان از قافله یاران شیدایی […]

به رسم ادب شهید آورده اند…

در روز مشهد الرضا علیه السلام، شهر امام مهربانی ها؛ حضرت ثامن الحجج علیه السلام میزبان یک شهید عاشورایی دیگر است. میزبان یک مسافر بهشتی…

حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام آغوش گشوده تا شهیدی را که حجتی است بر ما غافلان و جاماندگان از قافله یاران شیدایی در آغوش بگیرد.

او اینک در جوار حق میهمان جنت برین است…

در روز سه شنبه چهارم مهرماه ۱۳۹۶؛ مصادف با پنجم ماه محرم،همه با هم در مراسم وداع این مسافر بهشتی حضور خواهیم یافت که مانند عاشوراییان به شهادت نائل گردید و در آستانه فرا رسیدن عاشورای حسینی به وطن بازگشت.

این ها همه آیت و نشانه است از طرف پروردگار که انسان ها هم می توانند جزء خواص باشند همچون شهید پرافتخار محسن حججی… .

پس ما هم به آبرو و جایگاه این شهید در پیشگاه حق تعالی از خداوند درخواست داریم ما را هم در زمره یاران سیدالشهدا علیه السلام قرار دهد… .

لازم به ذکر می باشد اطلاع رسانی ورود پیکر این شهید بزرگوار به میهن و مراسم وداع در روز به دانش آموزان بسیجی دبیرستان انجام گردید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.