۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » دبيرخانه
  • شناسه : 310
  • ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۶:۰۲
  • 240 بازدید
  • ارسال توسط :
جلسه ویژه دبیرخانه یاران شیدایی(شماره 2)

جلسه ویژه دبیرخانه یاران شیدایی(شماره 2)

دومین جلسه ی ویژه اعضای دبیرخانه یاران شیدایی روز یکشنبه 26 آبان ماه در ساعت 7:45 الی 8:45 با حضور مسئول دبیرخانه سرکار خانم تبریزنیا و اعضای دبیرخانه خانم ها حقیقی ، کریمی ، عدالتی و زارع برگزار گردید . سپاس خداوندی را که باب جهاد و شهادت را که برترین سکوی پرش انسان به […]

دومین جلسه ی ویژه اعضای دبیرخانه یاران شیدایی روز یکشنبه 26 آبان ماه در ساعت 7:45 الی 8:45 با حضور مسئول دبیرخانه سرکار خانم تبریزنیا و اعضای دبیرخانه خانم ها حقیقی ، کریمی ، عدالتی و زارع برگزار گردید .

IMG_7974

سپاس خداوندی را که باب جهاد و شهادت را که برترین سکوی پرش انسان به سمت اوج قله های کمال است ، به روی این ملت با اخلاص و فداکار گشود و از جوانان ، نوجوانان ، مردان و زنان ما ستارگان درخشانی در فضای غبارآلود زندگی بشر امروز پدید آورد ، جهاد مخلصانه را سیره آنان و شهادت مظلومانه را گوهر تابناکی بر تارک آنان ساخت .

در دومین جلسه ی ویژه اعضای دبیرخانه یاران شیدایی ، پیرامون متن شیوه نامه و اصلاحات مربوط به آن ، نحوه ی تنظیم فرم های داوری ، طراحی پوستر و تعیین مسئولیت هر یک از اعضای دبیرخانه بحث و تبادل نظر انجام گرفت .

در نهایت اصلاحات مربوط به شیوه نامه انجام شد ، فرم های داوری مربوط به هر یک از عناوین یادواره تنظیم و تصویب گردید و مسئولیت هر یک از اعضای دبیرخانه مشخص شد .

خداوندا ؛

تو سرچشمه ی نوری ، ما ذره ی نور ، تو اقیانوسی ، ما قطره ای ناچیز ، تو بی عیب و نقصی ، ما سراپا گناه ، دست ما را بگیر که نیازمند توییم .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.