۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » برترین ها » پنجمین یادواره
  • شناسه : 4113
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
  • 217 بازدید
  • ارسال توسط :
رتبه ی دوم در رشته ی متن ادبی- آقای مهدیار صفرلو از دبیرستان پسرانه ی واحد ۱- دوره اول- مشهد مقدس

رتبه ی دوم در رشته ی متن ادبی- آقای مهدیار صفرلو از دبیرستان پسرانه ی واحد ۱- دوره اول- مشهد مقدس

سلام ای برادر عزیزم، می دانم که حالا زیر خروارها خاک هستی ولی روحت پیش خدا است اصلا یک سوال شهید به چه معنا است؟ شهید یعنی کسی که به شهادت می رسد، خود را به کام مرگ می کشاند و برای دفاع از اسلام و دین و وطن تمام وابستگی های دنیوی را رها […]

سلام ای برادر عزیزم، می دانم که حالا زیر خروارها خاک هستی ولی روحت پیش خدا است اصلا یک سوال شهید به چه معنا است؟

شهید یعنی کسی که به شهادت می رسد، خود را به کام مرگ می کشاند و برای دفاع از اسلام و دین و وطن تمام وابستگی های دنیوی را رها می کند و از همسر و فرزند و پدر و مادر و … می گذرد. اینها همه یعنی شما، شمایی که اگر نبودید معلوم نبود چی می شد؟ حال که شما بودید و از اسلام و دین دفاع کردید بعد از حدود سی و پنج سال وضعیت کشور این است وای به حال آنکه نبودید. بعضی از انسان های این زمانه در فقر تمام زندگی می کنند ولی ثروت متوالی که از پول بالا می روند نگاهی هم به آنها نمی کنند آیا به نظر شما این دولت اسلامی درست است؟

فعلا دولت را کنار بگذارید چند کلامی هم از رسانه هایی بگویم که وارد ایران شده اند رسانه های خارجی که به کشورهایی مسلمان نفوذ کرده اند تا از آنها سوء اسفاده کنند و مردم و دولت این کشورها را به فساد و تباهی بکشانند و همه را به سلطه خود دربیاورند البته من فکر می کنم که خارجی ها این چیزها را ساخته اند تا با آن ایران را دچار فساد و تباهی کنند و اسلام را نابود باید فکر میکرد و کسانی همچون شما را که از وطن خود دفاع کردید برای دفاع از رسانه های خارجی پیدا کرد.

می دانم که بیشتر مردم تسلیم این قدرت خارجی شده اند ولی اندک کسانی هستند که هنوز این وسیله و ابزارهای آن را پذیرفته اند کسانی مانند شما. من که فکر نمی کنم بتوانم این افراد را پیدا کنم پس از خدا بخواهید من نیز به کنارتان بیایم البته اگر صلاح می دانید.

رتبه ی دوم در رشته ی متن ادبی- آقای مهدیار صفرلو از دبیرستان پسرانه ی واحد ۱- دوره اول- مشهد مقدس

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.