۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » مدارس
  • شناسه : 432
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۶:۱۷
  • 225 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری جلسه توجیهی دانش آموزان با محوریت یادواره یاران شیدایی (دخترانه دوره دوم – نیشابور)

برگزاری جلسه توجیهی دانش آموزان با محوریت یادواره یاران شیدایی (دخترانه دوره دوم – نیشابور)

خالصانه آمده‌ایم تا زیارتتان کنیم و با دل‌های خسته اما امیدوار، خدا را در این مکان اهورایی با بغض‌های شکسته فرا بخوانیم و بگوییم که شهدا! ما شما را فراموش نکرده‌ایم… اصلاً مگر حماسه، شهادت، هویزه، طلائیه، صدای غرش توپ‌ها، حسین فهمیده‌ها ، چمران‌ها، آوینی‌ها و … فراموش شدنی هستند؟ در راستای آشنایی هر چه […]

خالصانه آمده‌ایم تا زیارتتان کنیم و با دل‌های خسته اما امیدوار، خدا را در این مکان اهورایی با بغض‌های شکسته فرا بخوانیم و بگوییم که شهدا! ما شما را فراموش نکرده‌ایم… اصلاً مگر حماسه، شهادت، هویزه، طلائیه، صدای غرش توپ‌ها، حسین فهمیده‌ها ، چمران‌ها، آوینی‌ها و … فراموش شدنی هستند؟

IMG_2853

در راستای آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با سومین یادواره یاران شیدایی ، سرکار خانم حسینی “معاون محترم پرورشی ” در فرصت های مختلف از جمله ساعات دروس پرورشی اقدام به برگزاری جلسه ی توجیهی با حضور تمامی دانش آموزان کلاس نمودند.  ایشان در این جلسات که به تفکیک کلاس ها برگزار شده بود ، ضمن ارائه توضیحات جامع در خصوص محورهای برگزاری سومین یادواره یاران شیدایی ، نحوه ثبت نام و معیارهای داوری ، از دانش آموزان مستعد و علاقه مند در رشته های مختلف این یادواره ثبت نام نمودند .

IMG_2860

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.