۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » news » دبيرخانه
  • شناسه : 4351
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
  • 195 بازدید
  • ارسال توسط :
محکومیت حادثه تروریستی انتحاری در شهر چابهار

محکومیت حادثه تروریستی انتحاری در شهر چابهار

بار دیگر دست شوم دشمنان قسم خورده ی انقلاب اسلامی از آستین تروریست های پلید و وهابی بیرون آمد و امروز جنایت ننگین دیگری را از معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که وحدت شیعه و سنی را هدف گرفته اند، مشاهده نمودیم. بسم رب الشهدا و الصدیقین در پی حادثه تروریستی کور صبح امروز […]

بار دیگر دست شوم دشمنان قسم خورده ی انقلاب اسلامی از آستین تروریست های پلید و وهابی بیرون آمد و امروز جنایت ننگین دیگری را از معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که وحدت شیعه و سنی را هدف گرفته اند، مشاهده نمودیم.
بسم رب الشهدا و الصدیقین
در پی حادثه تروریستی کور صبح امروز پنج شنبه ۱۵ آذرماه ۱۳۹۷، متاسفانه تعدادی از هموطنان مان شهید و تعدادی نیز مجروح شدند.
بی تردید اقتدار و امنیت کشور بزرگ ایران اسلامی با این گونه اقدامات کور و دردمنشانه، خدشه دار نخواهد شد و به تحقیق فرزندان غیور ملت در نیروی انتظامی و دیگر نهادهای امنیتی با حمایت مردم بصیر کشورمان به ویژه هموطنان عزیز چابهاری، تروریست های خبیث را از کرده خود پشیمان خواهند نمود.
هر قطره از خون این شهدای والامقام که با صلابت و شجاعت اقدام ناجوانمردانه ی تروریست های کوردل را ناکام گذاشتند، اراده ی ملت مسلمان و انقلابی ایران اسلامی را برای مقابله با توطئه های استکبار جهانی و مزدوران منطقه ای آن، قوی تر می کند.
همکاران و دانش آموزان این آموزشگاه ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده‌ ی معظم شهدای این حادثه و مردم شهید پرور ایران، این حادثه تروریستی را به شدت محکوم می کنند و خشم و نفرت و انزجار خود را از دشمنان و تروریست های پلید اعلام می دارند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.