۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » news » دبيرخانه
  • شناسه : 4561
  • ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۷:۳۶
  • 226 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری سومین جلسه ی هماهنگی ششمین یادواره یاران شیدایی

برگزاری سومین جلسه ی هماهنگی ششمین یادواره یاران شیدایی

حضرت امام خمینی (ره) : از هر قطره خون شهید ما که به زمین می ریزد، انسان های مصمم تر و مبارزی بوجود می آیند. سومین جلسه هماهنگی ششمین یادواره یاران شیدایی، در روز سه شنبه ۱۸ دی ماه ۱۳۹۷، با حضور جانشین محترم مدیرعامل موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین علیه السلام، مسئول محترم واحد […]

حضرت امام خمینی (ره) : از هر قطره خون شهید ما که به زمین می ریزد، انسان های مصمم تر و مبارزی بوجود می آیند.

سومین جلسه هماهنگی ششمین یادواره یاران شیدایی، در روز سه شنبه ۱۸ دی ماه ۱۳۹۷، با حضور جانشین محترم مدیرعامل موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین علیه السلام، مسئول محترم واحد فرهنگی موسسه؛ سرکار خانم دلیری، مدیریت محترم آموزشگاه و مسئول دبیرخانه یادواره؛ سرکار خانم ملائکه و عوامل اجرایی دبیرخانه یادواره یاران شیدایی خانم ها کریمی، ابراهیمی، غلامزاده، نیکنام و واحدی ، رأس ساعت ۹:۳۰ الی ۱۲ در دفتر مدیریت آموزشگاه برگزار گردید.
ابتدای جلسه سرکار خانم ملائکه، گزارشی از فعالیت های اجرایی دبیرخانه ششمین یادواره یاران شیدایی اعم از : دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، غبارروبی گلزار شهدا، بازدید از منزل راوی دفاع مقدس جناب آقای دلبریان، برگزاری جلسات و کارگاه های آموزشی و … را ارائه نمودند و موارد صورتجلسه ی سومین جلسه ی هماهنگی یادواره را به اختصار بیان نمودند .
در ادامه به ترتیب همکاران محترم واحد پرورشی، مسئول محترم روابط عمومی، مسئول محترم فناوری و دبیر محترم تفکر و سواد رسانه ای، گزارشی کوتاه از فعالیت های اجرایی اعم از : تعداد کانال های ایجاد شده در پیام رسان سروش ( ۳۹ کانال) به تفکیک مدارس ، تعداد اخبار ارسالی از مدارس متوسطه، عناوین فعالیت های هر آموزشگاه، فعالیت های اجرایی دبیرخانه در بخش آموزشی ( تفکر و سواد رسانه ای ) و پرورشی و همچنین فعالیت های پیش رو را ارائه نمودند.
سپس مسئول محترم فرهنگی موسسه؛ سرکار خانم دلیری ، پیشنهاداتی در رابطه با مسائل مطرح شده و هرچه بهتر برگزار شدن یادواره ارائه نمودند.
در ادامه جانشین محترم مدیرعامل موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین علیه السلام ، ضمن اشاره به بیت شعر « جنگ زد نعره ولی پنجره ها را بستید/ به غنائم که رسیدیم به ما پیوستید»، به تغییرات و مقایسه ی شرایط سی سال قبل، دیروز و امروز اشاره نمودند و پس از بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس، به بزرگترین رسالتی که بر دوش ماست اشاره نمودند و فرمودند ما باید شب و روز کار کنیم تا بتوانیم فرهنگ اصیل جبهه و دفاع مقدس را حفظ کنیم و یادواره یاران شیدایی در راستای حفظ همین فرهنگ اصیل است .
ایشان همچنین به این مسئله اشاره نمودند که ما باید با توکل به خدا و با نیت قربه الی الله کار کنیم و گام برداریم و امروز هم می توانیم با همان روحیه ی دفاع مقدس فعالیت کنیم و در میدان باشیم و در این راه از خدا بخواهیم که تا به ما توان و روحیه بدهد.
ایشان در پایان به استفاده از ظرفیت و توان دانش آموزان و سپردن کارها به این عزیزان تأکید فراوان نمودند.
در ادامه پس از بحث و تبادل نظر بین حاضرین جلسه، تصمیماتی اتخاذ و مصوباتی به شرح ذیل تصویب گردید:

ردیف

مصوبات

توضیحات
۱ تعیین زمان دقیق برگزاری مراسم اختتامیه پنج شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷

ساعت ۸:۱۵ الی ۱۱

۲ آماده سازی کلیپ فعالیت های ششمین یادواره ی یاران شیدایی جهت پخش در مراسم اختتامیه توسط دبیرخانه و ارسال به واحد فرهنگی موسسه
۳ آماده سازی لوح تقدیر و طراحی یادمان توسط دبیرخانه و ارسال به واحد فرهنگی موسسه
۴ آماده سازی دعوتنامه توسط دبیرخانه و ارسال به واحد فرهنگی موسسه
۵ آماده سازی ویژه نامه ی شش دوره یادواره ی یاران شیدایی توسط دبیرخانه
۶ طراحی و آماده سازی گردن آویزهای ویژه ی «نائب شهید» استفاده از ظرفیت مدارس متوسطه اول و دوم مشهد مقدس
۷ مشخص نمودن تیم داوری مسابقات به تفکیک هر رشته واحد فرهنگی موسسه
۸ هماهنگی های لازم جهت مراسم اختتامیه، طراحی دکور و سن مراسم و … توسط دبیرخانه و واحد فرهنگی موسسه

 

پس از اتمام جلسه، مسئولین محترم از نمایشگاه آثار برتر پنجمین یادواره یاران شیدایی بازدید نمودند.

امیدواریم همواره خداوند توفیق دهد تا قدردان و ادامه دهنده راه شهیدان عزیزمان باشیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.