۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » news » اخبار مدارس » دوره دوم دخترانه » مدارس
  • شناسه : 4591
  • ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۸:۰۹
  • 211 بازدید
  • ارسال توسط :
دیدار با خانواده معزز شهیدان مصطفی و مجتبی بختی- دبیرستان دخترانه واحد ۲ امام حسین علیه السلام- دوره دوم- مشهد مقدس

دیدار با خانواده معزز شهیدان مصطفی و مجتبی بختی- دبیرستان دخترانه واحد ۲ امام حسین علیه السلام- دوره دوم- مشهد مقدس

مقام معظم رهبری امام خامنه ای ( مد ظلّه العالی): شجاعت پدرها و مادرها و فداکاری پدرها و مادرها به نظر من کمتر از جوان‌هایشان نیست و من مکرّر به خانواده‌ی شهدا میگویم که خدا سایه‌ی خانواده‌ی شهدا را از سر این ملت کم نکند. در روز سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷، دانش آموزان کلاس […]

مقام معظم رهبری امام خامنه ای ( مد ظلّه العالی): شجاعت پدرها و مادرها و فداکاری پدرها و مادرها به نظر من کمتر از جوان‌هایشان نیست و من مکرّر به خانواده‌ی شهدا میگویم که خدا سایه‌ی خانواده‌ی شهدا را از سر این ملت کم نکند.
در روز سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷، دانش آموزان کلاس ۲۰۳ با همراهی دبیر محترم تفکر و سواد رسانه ای؛ سرکار خانم غلامزاده و معاونت محترم پرورشی؛ سرکار خانم واحدی در راستای اهداف ششمین یادواره ی یاران شیدایی به منزل شهیدان مدافع حرم؛ مصطفی و مجتبی بختی جهت دیدار با پدر و مادر معزز این دو شهید رفتند.
دانش آموزان عزیز دقایقی را پای خاطرات مادر بزرگوار شهیدان نشستند و در پایان به پرچم حضرت زینب سلام الله علیها تبرک جستند.
همچنین جهت شرکت در رشته های فیلم و عکاسی ششمین یادواره ی یاران شیدایی، یک گروه مستندساز از دانش آموزان ( خانم ها یگانه امیدوارنژاد – آرزو انصاری – ساغر خمسه و شقایق محمدنژاد) از این دیدار فیلم برداری و چند نفر نیز عکاسی نمودند.
در پایان مادر مکرم آن دو شهید عزیز، توصیه هایی درباره ی اقامه ی نماز اول وقت و رعایت حجاب برای دانش آموزان بیان فرمودند .
امید است قدمی در جهت زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا برداشته باشیم.
دبیرستان دخترانه واحد ۲ امام حسین علیه السلام- دوره دوم- مشهد مقدس

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.