۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » news » اخبار مدارس » دوره دوم دخترانه » مدارس
  • شناسه : 4740
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰
  • 282 بازدید
  • ارسال توسط :
غبارروبی مزار شهدای مدافع حرم در پارک خورشید – دبیرستان دخترانه واحد ۲ امام حسین علیه السلام- دوره دوم- مشهد مقدس

غبارروبی مزار شهدای مدافع حرم در پارک خورشید – دبیرستان دخترانه واحد ۲ امام حسین علیه السلام- دوره دوم- مشهد مقدس

این دنیا بسیار کوچک و گذراست و مثل یک دیوار می ماند که ما بر لبه آن راه می رویم و انتهای این دیوار که هدف ماست شهادت است و ما باید هدف خود را با دقت و هوشیاری ببینیم و با سرعت و اشتیاق به طرف آن برویم و مواظب باشیم که در این […]

این دنیا بسیار کوچک و گذراست و مثل یک دیوار می ماند که ما بر لبه آن راه می رویم و انتهای این دیوار که هدف ماست شهادت است و ما باید هدف خود را با دقت و هوشیاری ببینیم و با سرعت و اشتیاق به طرف آن برویم و مواظب باشیم که در این مسیر، کوچک ترین لغزشی در ما به وجود نیاید که ممکن است از این دیوار سقوط کنیم و به هدفمان که شهادت است نرسیم. خوشحالم از اینکه دیگر عمه جانم زینب(س) تنها نیست و فدایی زیاد دارد، کلنا فداک یا سیده زینب(س).« گزیده ای از جملات به یادگار مانده از شهید مدافع حرم محمد اسدی»

در روز پنج شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۳۹۷ در راستای ششمین یادواره یاران شیدایی و در آستانه ی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دانش آموزان کلاس های ۲۰۴ و ۳۰۲ به زیارت قبور مطهر شهدای مدافع حرم شهید جواد جهانی و شهید محمد اسدی در پارک خورشید رفتند.
در این برنامه، از پدر و مادر و خواهر شهید اسدی دعوت به عمل آمده بود تا برای دقایقی بر سر مزار عزیزشان، از خاطرات و خصوصیات شهید صحبت نمایند.
ابتدا خواهر بزرگوار شهید به ایراد سخن پرداختند و دررابطه با خون مظلوم و قیام امام حسین علیه السلام مطالب ارزشمندی را بیان کردند.
ایشان گفتند در این برهه ی حساس که گرفتار جنگ اقتصادی و فرهنگی هستیم، باید اتحاد و وحدت داشته باشیم تا ایران اسلامی که در آستانه چهلمین سالگرد خود است سرافراز بماند .
ایشان از علل بوجود آمدن جنگ در سوریه نیز صحبت کردند و در ادامه درباره ی خصوصیات اخلاقی شهید اسدی نکاتی مهم بیان نمودند و اینکه آن شهید بزرگوار چه مسیری را طی کردند که توانستند به مقام شهادت نائل آیند.
ایشان همچنین به اهمیت موضوعات حق الناس و بیت المال برای شهید اشاره کردند و پشتیبانی از ولایت فقیه را لازمه ی پیروزی و سربلندی ملت دانستند.
در پایان نیز مادر بزرگوار شهید، خاطره ای از شهید بیان کردند و دانش آموزان با دعای پدر و مادر و خواهر شهید و با کوله باری از خاطرات و الگوگرفتن از شهید، عازم مدرسه شدند.
قسمتی از صحبت های شهید اسدی به نقل از خانواده معظم ایشان:
«دلم برای خانواده و پدر و مادر و برادران و خواهرانم تنگ شده است ولی غیرتم اجازه رفتن به مرخصی را به من نمی دهد و از حضرت زینب(س) خجالت می کشم که او را تنها بگذارم. اگر او را تنها بگذارم در آن دنیا جوابی برای حضرت علی(ع) ندارم که بدهم . من پوتین هایم را جفت کرده ام و اصلا به مرخصی نمی روم یا باید جنگ تمام شود و ما به پیروزی کامل برسیم و یا اینکه به شهادت برسم. پدر جان مرا نذر عمه جانمان زینب(س) کنید ، من خمس پنج پسرانتان هستم».
امید است دانش آموزان عزیزمان، همواره پیرو راه شهدا و پشتیبان ولایت فقیه باشند.

دبیرستان دخترانه واحد ۲ امام حسین علیه السلام- دوره دوم- مشهد مقدس

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.