۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » news » اخبار مدارس » دوره دوم دخترانه » مدارس
  • شناسه : 4802
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
  • 287 بازدید
  • ارسال توسط :
دیدار با خانواده معظم شهید مدافع حرم مهدی محمدی مفرد -دبیرستان دخترانه واحد ۲ امام حسین علیه السلام- دوره دوم- مشهد مقدس

دیدار با خانواده معظم شهید مدافع حرم مهدی محمدی مفرد -دبیرستان دخترانه واحد ۲ امام حسین علیه السلام- دوره دوم- مشهد مقدس

مقام معظم رهبری (مد ظلّه العالی): مساله شهدای مدافع حرم از آن ماجراهای عجیب تاریخ است، این ایمان چقدر شفاف است که این جوان از ایران ، از افغانستان از کشورهای دیگر راه می افتد، بلند می شود از همسر جوانش، از کودک خردسالش، از زندگی راحتش می گذرد و می رود. قدم به قدم […]

مقام معظم رهبری (مد ظلّه العالی): مساله شهدای مدافع حرم از آن ماجراهای عجیب تاریخ است، این ایمان چقدر شفاف است که این جوان از ایران ، از افغانستان از کشورهای دیگر راه می افتد، بلند می شود از همسر جوانش، از کودک خردسالش، از زندگی راحتش می گذرد و می رود. قدم به قدم تاریخ اسلامی از این شگفتی های تاریخ ساز به خود دیده است، اینها شگفتی است. این زن جوان می توانست کاری بکند که شوهرش نرود، این پدر و مادر می توانستند مانع رفتن جوانشان شوند، اینها صبر کردند هم برای رفتن او، هم برای بازگشت جنازه مطهر او و هم بعد از او.

در روز پنج شنبه ۱۸ بهمن ماه ۱۳۹۷، در آستانه سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، دانش آموزان کلاس ۲۰۵، در راستای اهداف ششمین یادواره یاران شیدایی، به دیدار پدر و مادر معظم شهید مدافع حرم مهدی محمدی مفرد رفتند و دقایقی پای خاطرات پدر و مادر گرامی شهید نشستند.
در این دیدار، پدر بزرگوار شهید از خصوصیات اخلاقی شهید گفتند که یک لحظه آرام و قرار نداشتند و مدام در حال انجام فعالیت و درس دانشگاهی و آموزش و خدمت در پایگاه بسیج و هیأت بودند.
پس از صحبت های پدر شهید درباره اعزام و نحوه شهادت فرزندشان، یکی از دانش آموزان سوال کرد که چه احساسی دارید از اینکه پدر شهید هستید؟ ایشان فرمودند: وقتی امام خمینی(ره) وارد هواپیما شده بودند که به ایران بازگردند از ایشان پرسیدند که چه احساسی دارید: امام خمینی (ره) فرمودند: هیچ…در واقع برای امام خمینی (ره) که سال ها عمرشان را صرف مبارزات کردند چه احساسی می تواند واضح تر از این باشد که با قبول تمام مخاطرات تصمیم گرفتند که به ایران بازگردند. در واقع امام از خود و عواطف شخصی خود چشم پوشیده بودند. اکنون من هم به عنوان پدر شهید از اینکه‌ پاره تنم شهید شده دلم می سوزد، وقتی یاد این می افتم که فرزندم را چطور تکه تکه و سرش را جدا کردند دلم آتش می گیرد؛ ولی می دانم که فرزندم وظیفه ای داشت که می خواست برود و شهادت آرزویش بود .
سپس پدر شهید گفتند نصحیتی برای شما دختران عزیزم دارم که همواره و همیشه یک چیز مهم را در زندگی به خاطر داشته باشید و آن یاد خداست ؛ همیشه و همه جا خدا را در نظر داشته باشید.
در پایان کلیپی از صحبت های شهید بزرگوار در بین الحرمین که توسط دوستانشان فیلم برداری شده بود پخش شد.
امید است دانش آموزان عزیز پیرو راه شهدا و‌ نمونه بارز جوان مومن انقلابی باشند.

دبیرستان دخترانه واحد ۲ امام حسین علیه السلام- دوره دوم- مشهد مقدس

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.