۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » مدارس
  • شناسه : 529
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵
  • 189 بازدید
  • ارسال توسط :
هم نوا با راویان دفاع مقدس (دخترانه دوره دوم – شماره 2 مشهد)

هم نوا با راویان دفاع مقدس (دخترانه دوره دوم – شماره 2 مشهد)

معرفی یادگاران 8 سال دفاع مقدس (شهدای زنده ، جانبازان عزیز و همرزمان شقایق ها) رهبر معظم انقلاب – امام خامنه ای (دامت برکاته) : سلامی برآمده از اعماق جان و درودی به لطافت روح فرشتگان بر ارواح مطهر شهیدانی که رضای خدا و اجابت دعوت بنده برگزیده اش و دفاع از میهن اسلامی و […]

معرفی یادگاران 8 سال دفاع مقدس (شهدای زنده ، جانبازان عزیز و همرزمان شقایق ها)

2033

رهبر معظم انقلاب – امام خامنه ای (دامت برکاته) : سلامی برآمده از اعماق جان و درودی به لطافت روح فرشتگان بر ارواح مطهر شهیدانی که رضای خدا و اجابت دعوت بنده برگزیده اش و دفاع از میهن اسلامی و کیان حکومت قرآنی را بر زندگی و لذت دو روزه دنیا ترجیح دادند .

در راستای اجرای هرچه باشکوهتر یادواره و ارسال آثاری ارزشمند به دبیرخانه ، همچنین انتخاب یکی از محورهای یادواره به صورت آگاهانه ، با توجه به علاقمندی هر یک از دانش آموزان ، راهنمایی های لازم انجام گرفت .

بر همین اساس افرادی که راوی دفاع مقدس بوده و خود ، لحظات شیدایی و عروج سبک بالان عاشق را با چشم دیده اند و با تمام جان لمس کرده اند به دانش آموزان علاقمند به شرکت در بخش فیلم مستند و فیلم کوتاه معرفی شدند .

شایان ذکر است راویان دفاع مقدس ، آقایان باخرد ، پیراسته ، میرشجاع و دلبریان به این عزیزان معرفی شده تا در صورت امکان از سخنان و بیان خاطرات شان در ساخت فیلم خود بهره مند شوند .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.