۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » برترین ها » دومین یادواره
  • شناسه : 5542
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
  • 234 بازدید
  • ارسال توسط :
رتبه اول در رشته دلنوشته دوره اول خانم هدی سوزنگر زاده  از دبیرستان دخترانه دوره اول – واحد ۱ مشهد مقدس

رتبه اول در رشته دلنوشته دوره اول خانم هدی سوزنگر زاده از دبیرستان دخترانه دوره اول – واحد ۱ مشهد مقدس

سلام ای غروب غریبانه . سلام ای منجی وطن . سلام ای آزاده ی خون آلود …به بهترین گل های لاله اردیبهشت و به بهترین صداهایی که از مسجد محله تان بلند می شود سوگند ما به شما مدیونیم . ما باید برای تمام دردهایی که کشیدید . مرگ هایی که دیدید و زجرهایی که […]

سلام ای غروب غریبانه . سلام ای منجی وطن . سلام ای آزاده ی خون آلود …به بهترین گل های لاله اردیبهشت و به بهترین صداهایی که از مسجد محله تان بلند می شود سوگند ما به شما مدیونیم .

ما باید برای تمام دردهایی که کشیدید . مرگ هایی که دیدید و زجرهایی که تحمل کردید باید با شما تسویه حساب کنتیم و هر چه بیشتر ملتمان را به تمسخر بگیریم و هر چه بیشتر به اعتقاداتمان پشت پا بزنیم بیشتر به شما بدهکار می شویم .

و از اینکه به حجابمان ، به تحصیلمان و به ملت عزیزمان مثل شما افتخار نمی کنیم معذرت می خواهیم از اینکه توی کتابخانه مان یک کتاب از شما و توی جعبه سی دی هایمان حرفی از شما نیست ما را ببخشید .

از اینکه وقتی تلویزیون برنامه ای درباره شما می گذارد ما کانال را عوض می کنیم و البته از اینکه به جای عکس شما عکس انسانهای مشهور دیگر ، که شهرتان بسته به پول و مال و زیبایی ظاهری است ، را به دیوار می زنیم بسیار خجل هستیم . هر چند هرچه بگویم بازهم از زشتی کارهایمان کم نمی شود اما از طرف همه ما را ببخشید ای یاران شیدایی …

 

رتبه اول در رشته دلنوشته دوره اول خانم هدی سوزنگر زاده از دبیرستان دخترانه دوره اول – واحد ۱ مشهد مقدس

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.