۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » دبيرخانه
  • شناسه : 655
  • ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۹:۴۴
  • 190 بازدید
  • ارسال توسط :
جلسه هم اندیشی یاران شیدایی و جشنواره تا ثریا

جلسه هم اندیشی یاران شیدایی و جشنواره تا ثریا

برگزاری اولین جلسه هم اندیشی یادواره یاران شیدایی و جشنواره تا ثریا با حضور مسئولین محترم موسسه امام حسین (ع) و مربیان و معاونین پرورشی دبیرستان های دوره اول و دوم پسرانه و دخترانه امام حسین (ع) پندار ما این است که ما زنده ایم و شهدا رفته اند اما حقیقت آن است که زمان […]

برگزاری اولین جلسه هم اندیشی یادواره یاران شیدایی و جشنواره تا ثریا با حضور مسئولین محترم موسسه امام حسین (ع) و مربیان و معاونین پرورشی دبیرستان های دوره اول و دوم پسرانه و دخترانه امام حسین (ع)

4816

پندار ما این است که ما زنده ایم و شهدا رفته اند اما حقیقت آن است که زمان ما را با خود برده است و شهدا مانده اند .

روز پنج شنبه 10 دی ماه 94 جلسه هم اندیشی یادواره یاران شیدایی و جشنواره تا ثریا با حضور مسئولین موسسه امام حسین (ع) از ساعت 8 الی 11 ظهر در محل دبیرخانه جشنواره تا ثریا در دبیرستان دخترانه دوره اول شماره 3 برگزار گردید .

در این جلسه هر یک از واحدها گزارش عملکرد خود را در خصوص یادواره یاران شیدایی و جشنواره تا ثریا ارائه کرده و تجربیات خود را بیان نمودند و در جهت هرچه بهتر برگزار شدن یادواره یاران شیدایی و جشنواره تا ثریا بحث و تبادل نظر شد .

در پایان از بیانات جانشین محترم مدیر عامل موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین (ع) ، جناب آقای اصغرزاده و جناب آقای طاهریان بهره مند شدیم .

شایان ذکر است که در این جلسه تأکید شد تا توجه و عنایت ویژه ای نسبت به شهدای حرم شده و ترغیب و تشویق بیشتری نسبت به شرکت علاقه مندان در این حوزه صورت پذیرد . زیرا شهدا و جانبازان مدافع حرم ، مصادیق حاضر هشت سال دفاع مقدس هستند .

همچنین بروشوری از سوی دبیرخانه سومین یادواره یاران شیدایی با محتوای یاران شیدایی و حماسه عاشورایی 9 دی تهیه و تنظیم شده و بین مدعوین حاضر توزیع گردید .

امید آنکه شهدا از ما راضی بوده و شافع ما در محشر باشند .

2849

4345

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.