۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » دبيرخانه
  • شناسه : 692
  • ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۸:۲۵
  • 190 بازدید
  • ارسال توسط :
اولین بروشور سومین یادواره یاران شیدایی

اولین بروشور سومین یادواره یاران شیدایی

باتوجه به سخنان مقام معظم رهبری و تاكیدات امام راحل (رحمه ا… علیه) مبنی بر توسعه اخلاق و معنویت در كانون دلهای نورانی جوانان و همچنین توسعه و تعمیق مبانی اندیشه اسلامی و تبیین چارچوب های اسلام ناب محمدی ، یاران شیدایی بهترین و زیباترین فرصت دستیابی به فرهنگ اخلاص و ایثار و سکوی پرواز […]

باتوجه به سخنان مقام معظم رهبری و تاكیدات امام راحل (رحمه ا… علیه) مبنی بر توسعه اخلاق و معنویت در كانون دلهای نورانی جوانان و همچنین توسعه و تعمیق مبانی اندیشه اسلامی و تبیین چارچوب های اسلام ناب محمدی ، یاران شیدایی بهترین و زیباترین فرصت دستیابی به فرهنگ اخلاص و ایثار و سکوی پرواز به سوی آرامش است .

IMG_9731000

در جهت تذکر و یادآوری محورها ، موضوعات ، قالب های یادواره ، آدرس سایت یادواره ، ایمیل یادواره و آخرین مهلت ارسال آثار ، بروشوری با محوریت مطالب فوق ، سخنی از رهبر معظم انقلاب – امام خامنه ای (دامت برکاته) پیرامون 9 دی و شعر ادبی در مورد شهید و طرح پوستر یادواره تهیه و تنظیم گردید .

گفتنی است این بروشور در جلسه هم اندیشی یادواره یاران شیدایی در روز پنج شنبه 10 دی ماه 94 در بین معاونین و مربیان پرورشی مدارس دوره اول و دوم توزیع گردید .

مربیان محترم می توانند این بروشور را جهت استفاده دانش آموزان تکثیر و در اختیار آنان قرار دهند تا بتوانیم سومین یادواره شیدایی را با شور و شوق بیشتری برگزار نماییم .

جهت دریافت بروشور اینجا کلیک نمایید .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.