۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » news » اخبار مدارس » دوره دوم دخترانه
  • شناسه : 7103
  • ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۷:۳۹
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : حسینی
دیدار با خانواده شهید و گفتمان جهت همکاری و راهنمایی دانش آموزان در پروژه ی یاران شیدایی – دخترانه دوره دوم واحد۱

دیدار با خانواده شهید و گفتمان جهت همکاری و راهنمایی دانش آموزان در پروژه ی یاران شیدایی – دخترانه دوره دوم واحد۱

مادران شهدا اسطوره های صبرند، آنان که ثمره زندگی شان را برای امنیت امروزمان هدیه دادند تا ما مقصدمان را گم نکنیم . امروز همزمان با وفات حضرت ام البنین علیها سلام ، و شب تولد شهید جوادجهانی ، مهمان مادری از  تبارعلّیین بودیم. شهید جواد جهانی متولد سال ۱۳۶۰ در مشهد مقدس بود. از کودکی به […]

مادران شهدا اسطوره های صبرند، آنان که ثمره زندگی شان را برای امنیت امروزمان هدیه دادند تا ما مقصدمان را گم نکنیم .
امروز همزمان با وفات حضرت ام البنین علیها سلام ، و شب تولد شهید جوادجهانی ، مهمان مادری از  تبارعلّیین بودیم.
شهید جواد جهانی متولد سال ۱۳۶۰ در مشهد مقدس بود. از کودکی به رعایت حدود شرعی و احکام دینی اهمیت می‌داد و از ۱۲ سالگی نماز‌های به‌موقع و نماز شبش ترک نشد. سن ۱۸ سالگی تصمیم به ازدواج گرفت و حاصل این ازدواج دو فرزند به نام‌های فاطمه و علی شد.
هنگام خواستگاری به همسرش گفته بود که اگر در کشور جنگی شود، دوست دارم که اولین نفر بروم. او حتی هنگام حمله طالبان به افغانستان در پشت مرز‌های ایران اقداماتی انجام داد تا به مجاهدین بپیوندد، اما موفق نشد تا اینکه داعش و گروه‌های تکفیری به سوریه حمله کردند. جواد از آنجا که احساس مسوولیت می‌کرد، راهی بلاد شام شد تا مقابل حملات تکفیری‌های به حرم مطهر اهل بیت (ع) و مردم مسلمان این کشور بایستد. سرانجام ۲۲ آبان سال ۱۳۹۵ در حین خنثی سازی تله انفجاری به همراه شهیدان حسین حریری و محمدحسین بشیری به شهادت رسید. پیکر او بنا به وصیتش در پارک خورشید شهر مشهد به خاک سپرده شد.

۶/۱۰/۴۰۲  از طریق خواهرمحترم شهید محرابی با خانواده شهید جواد جهانی هماهنگ شد تا همزمان با وفات حضرت ام البنین علیها السلام ساعتی را از فرزند شهید شان بشنویم و گرامی بداریم یاد و خاطره آن شهید گرانقدررا .

بعلت ریز گرد ها و آلودگی هوا آموزشگاه تعطیل بود به همین دلیل مدیریت آموزشگاه به همراه کادر اجرایی (معاونین آموزشی ، معاون پرورشی و معاون فناوری ) در گفتگوی  دو ساعته  پای صحبت های مادر و خواهر شهید جهانی که امروز علم برادر را به دست گرفته و راوی رشادت های آن غیور مردان است ،نشستند.